Tuesday, May 15, 2012

Introduction

Hello!
Welcome to my new blog. Here I'll post all things related to my obsession, which is nail polish. Nails of the day, reviews, swatches, nail art and all things related to it.

My name is Estivalia, I'm a 25 year-old girl, a graphic design student who enjoys illustration and art journaling. My current stash consists currently of around 50 nail polishes from all around the world.

I hope you enjoy my blog and share with me this new venture :)

("Read More" for Spanish)


Hola!
Bienvenidas a mi nuevo blog. Aquí postearé todas las cosas relacionadas con mi última obsesión, el esmalte de uñas. Colores del día, reviews, muestras, algo de nailart y todo lo demás.

Me llamo Estivalia, tengo 25 años y actualmente estudio Diseño Gráfico, pero también me encanta la ilustración y la fotografía. Mi colección de esmalte asciende a casi unas 50 botellitas, de marcas de todo el mundo.

Espero que disfruten mi blog y me acompañen en esta nueva aventura :)

No comments:

Post a Comment